اردوی بهشت

اردی بهشت

اردوی بهشت

اردی بهشت

hoda.shimafaran@yahoo.com
چه اسفندها!
آه!
چه اسفندها دود کردیم...
برای تو ای روز اردیبهشتی!
که گفتند همین روزها
می رسی از راه!!!
rahell.blogfa.com پناهگاه قدیمی...

طبقه بندی موضوعی

هجرت

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

سلام.

چشمام اذیت میشه با خط ریز...

واس همین درشتش کردم...شاید زیادی درشت..

یه وقتایی هم یه سریا درشتیشون چشامو اذیت میکنه ..واسه همین ریزشون میکنم...

ریز ریز ریز...

عنوان پست هجرته به دو دلیل:

اول یه حدیث از حضرت پیغمبر بگم!

حضرت رسول میفرمایند: هرجایی که روحت.جسمت آسیب دید،اذیت شد، هجرت کن!

منم روحم زیادی تو فضای اینستاگرام و تلگرام داشت اذیت میشد.

صبح تا شب سروکله زدن با آدما!

هجرت کردیم.

دومین دلیل نام گذاری هجرت هم اینه که اگر خدا بخواد و مصلحت باشد هجرت کنیم از فضای بلاگفای عزیز...

حالا بعدا :)

دلم برای اینجا

برای عاکی

تنگه.

خیلی هم زیاد

یا حق

rahell.blogfa.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
راحل ...

نظرات  (۳)

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۶ عــ ـاکـ ـف ...
هجرت ....
کوچ .....
هر کدامش 
برای تنوع هم که شده قشنگ است ....!
چه برسد اگر دلیل دیگری پشتش باشد ....!!!

دلت ... ؟؟؟ برای من ....؟؟؟؟
باور نمیکنم....!!هررررگز!!!!

حداقل خیالم تخت است که اینجا تنهاییم و من راحت می توانم به تو بفهمانم که حواست باشد که حواسم هست .....!!!!


+کامنتت در آبریزان بنده دریافت شد ... 
:)
پاسخ:
بیخوووود ک باور نمی کنی ...هرچند باورتم مهم نیس مهم حرف منه والا ؛)))
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۹ عــ ـاکـ ـف ...
پ . ن :
خواننده ی ثابت بلاگفایت بودم !!!
حتی وقتی چند ماه داشت خاک می خورد !!!
اما بیان فضایی داره متفاوت !!!
خواهی دید که نمی تونه اون بلاها رو سرش بیاری :|


رنگ قالبت رو عوض کن !
دلگیره. ...
پاسخ:
سلام علیکم.
والا اینجا خیلیییی برای من پیچیدس نمیدونم فضای بلاگفا رو دیدی یا نه اونجا خیلی آسونتره خدایی :)))
من هربار میام اینجا رمزم یادم میره به زوور یادم اومد کدوم ایمیلمو داده بودم...
ینی حجم گسترده از سختی...
اها اضافه کنم ک ماه بالای قالبمو دوس دارم...و رنگشم ک محرم نزدیک شده بذار بمونه :)

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۲ عــ ـاکـ ـف ...
بلاگفا رو دوست ندارم اصلا :|

چی اینجا پیچیده است دقیقا؟؟؟؟؟
:|
پاسخ:
به جان خودم همه چییش!
اینجا باکلاس تره ها اما ی پیچیدگی خاصی داره خیلی شلوغه...
اما بانمکم هس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی